FANDOM

Agata Przybysz to główna bohaterka serialu "Prawo Agaty". Jej rolę odgrywa w serialu odgrywa Agnieszka Dygant.

Sezon 1Edytuj

Agata mieszka w Warszawie, ale pochodzi z Bydgoszczy. Pracowała w firie ubezpieczeniowej, ale Hubert Sułecki jej były partner podłożył jej pismo, dzięki któremu z firmy została wyprowadzona bardzo duża kwota. Agata została zwolniona za porozumieniem stron tylko dlatego, że zwróciła całą sumę 800 tysięcy złotych, sprzedając mieszkanie, likwidując lokatę i zaciągając ogromny kredyt . Została bez pracy. Udaje jej się wynająć małe mieszkanie, kupuje stary samochód, ale nigdzie nie może znaledźć pracy. Wkrótce jej przyjaciółka Dorota Gawron proponuje jej prace w kancelarii adwokackiej razem z nia i Markiem Dębskim. Życie zawodowe Agaty rozkwita, jednak dopada ją przyszłość. Agata ma nie przyjemności związane z Hubertem. Po czasie wszystko wraca do normy.

Sezon 2Edytuj

Agata nadal pracuje w kancelarii "Dębski, Gawron, Przybysz" i wszystko jest dobrze do czasu kiedy odkrywa kim na prawdę był jej partnet Hubert. Miał powiązania z mafią, która teraz nachodzi Agatę. Sułecki zostaje zatrzymany i Agata nakłania go by wyjawił całą prawdę przed sądem i poszedł na układ z prokurator Marią Okońską. Wszystko udaje się. Gangsterzy z mafii zostają zamknięci razem z szefem Marczakiem, o którym Agata usłyszy jesze nie raz.

Sezon 3Edytuj

Agata pracuje jeko doskonały adwokat w Warszawie. Wszystko się komplikuje kiedy kancelarie przejmuje mecenas Bitner jak sie okazjue pracujący dla Marczaka. Agata dowiaduje się, że Bitner zdradził Marczaka i szantarzuje go, że jeśli nie wycofa się z kancelari Marczak dowie sie o wszystkim. Mecenas Bitner składa wniosek dyscyplinarny w ramach zemsty. Agata dzielnie się broni, lecz na próżno. Agata traci prawo do wykonywania zawodu, a co za tym idzie nie może byc adwokatem i pracowac w kancelarii.

Sezon 4Edytuj

Agata zaczyna pracę jako wykładowca prawa karnego. Dębski dowiaduje się, że jeden z adwokatów orzekających w sprawie Agaty został przekupiony przez Marczaka. Kiedy nadarza się okazja do powrou do zawod adwokat Agaty nie chce jej przyjąć...Sezon trwa